środa, 26 czerwca 2013

Nominacja...

... do Liebster Blog Awards.

Bardzo dobry dzień!

DoXxil, jestem Ci niezwykle wdzięczna za tą nominację. I gratuluję, że Ciebie również nominowano. :)

Czuję się nieco jak J.K. Rowling.

Zasady... osoba nominowana musi odpowiedzieć na 11 pytań osoby nominującej, a potem sama dać 11 pytań i nominować 11 osób.

Pytania DoXxil:

1. Najwspanialsza bajka z dzieciństwa, według Ciebie to...?
mhm, ciężka sprawa. Kochałam Króla Lwa, co chyba widać, bo mi zostało. Oprócz tego uwielbiałam czechosłowackie bajki takie jak Psi Żywot (Staflik i Spagetka), Rumcajs... Lubiłam też jedną z wersji Piotrusia Pana, serial animowany. No i oczywiście X-Men Animated.
2. Jakie zawsze chciałabyś mieć zwierzątko domowe?
Mam już te, które chciałam... :) Ale jeśli coś jeszcze, to owczarka beligjskiego / alzackiego, poza tym bardzo chciałabym mieć udomowionego kruka.
3. Czy należysz do tych nielicznych osób, które w dziedziństwie nie bały sie Buki?
Tak. Ja nawet nie wiedziałam i do dzisiaj nie bardzo wiem, skąd ona się wzięła. Z jakiejś kreskówki chyba. Ale ja raczej oglądałam kreskówki z dawnych lat, nie pamiętam Buki, nie znam, nie rozumiem. Dlatego jej się nie bałam.
4. Czy płakałaś/płaczesz kiedy Mufasa umiera?
Tak. Wielokrotnie.
5. Jakiego bohatera z książki/filmu chciałabyś poznać?
Rudą z X-Men Animated, Lisę Lindstrom z Pozwól Mi Odejść (Lurlene McDaniel), Vitani z Króla Lwa 2.
6. Ulubiony kolor?
Czarrrny. Ale też kolory podstawowe - niebieski, żółty, czerwony.
7. Na czyj koncert najbardziej chciałabyś póść?
Iron Maiden, Helloween, Saxon, Dżem, Metallica, AC/DC, Edguy, Avantasia, Sabaton, Paul McCartney, Slash. Cele podstawowe. :) Bo znacznie tego więcej.
8. Do jakiego miejsca na ziemi najchętniej chciałabyś pojechać?
Do Brazylii. Niesamowita atmosfera jeśli chodzi o koncerty. Poza tym do krajów skandynawskich, do Wielkiej Brytanii i do Egiptu.
9. Książki, jakiego gatunku najchętniej czytasz?
Fantasy, science-fiction, przygodówki, książki obyczajowe.
10. Najgorsza książka lub film?
Bez urazy dla nikogo, ale nie rozumiem idei Zmierzchu. Poza tym bardzo nie lubię nowych części Harry'ego Pottera (zarówno książek jak i filmów, bo gdzieś od Czary Ognia zaczyna się komercha). Cóż... Na pewno Nad Niemnem Orzeszkowej jest jedną z najgorszych (jeśli nie najgorszą) książką jaką czytałam. Może inaczej - po prostu nudną do szpiku kości. Nie przepadam za Słowackim, Verne'm (bardzo lubię W 80 Dni Dookoła Świata w różnych ekranizacjach, natomiast czytanie zakończyłam po bodaj 20 stronach, zanudziło mnie).
11. Ulubiona pora roku?
Lato i wiosna, ale najbardziej lato. Ja potrzebuję słońca do życia.

Blogi, jakie nominuję? Bardzo chętnie napiszę, ale będą to góra 3 pozycje. Nie mam zbyt wielu obserwowanych...

Fucking Appetite For Destruction

Życie Milele


Sowie Przygody


Moje pytania (byłabym wdzięczna za uzasadnienia :) :
1. Obawiasz się duchów? Wierzysz w ogóle, że one istnieją, lub też że dusze po śmierci istnieją i mogą nawiedzać żyjących?

2. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś? Podobała Ci się?

3. Co wolisz - wakacje, czy ferie zimowe?

4. Jakie filmy lub seriale lubisz oglądać?

5. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?

6. Jakie są Twoje główne zainteresowania?

7. Jak długo prowadzisz bloga, jak długo Ci zajęło odważenie się na jego założenie? Jak myślisz - było warto?

8. Co sądzisz o Internecie? Największy śmietnik i zagrożenie, czy przydatne źródło wiedzy?

9. Wolisz kupować płyty muzyczne, czy ściągać muzykę, ew. kupować gotowe pliki muzyczne przez np. iTunes?

10. Teatr czy kino?

11. Czy chciało Ci się odpowiadać na te wszystkie pytania? :)


Tyle na razie, może potem będzie więcej. Do napisania!

~Tiga

1 komentarz: