środa, 10 sierpnia 2016

Rysowanie dla nowicjuszy - cz.1 - Szkicownik!


Witajcie!
 

Z racji faktu, że na poprzednim blogu już zaczęłam taką serię i niestety - wcięło mi tamtego bloga - postanowiłam, że nie będę próbowała z pamięci odtwarzać tamtej notki. Po prostu... Nagram to w postaci małego tutoriala.

Niestety tylko dźwięk i zdjęcia, niestety były problemy techniczne i mój mikrofon jeszcze nie chce trochę współpracować, ale postaram się to jeszcze poprawić przy ew. następnym filmie. Mam nadzieję, że będzie to jakiś sposób na te poradniki.

Dzisiaj tylko ten film i nie będzie dużo, bo trochę mi zeszło walczenie z tym mikrofonem i jakością nagrań, która i tak pozostawia wiele do życzenia. Mam jednak nadzieję, że 19 minut materiału Was zadowoli. :)


I przepraszam za moją barwę głosu. Wiem, że może być wnerwiająca, ogólnie jej nie lubię i ja jestem do niej przyzwyczajona, ale wiem, że może się nie podobać, więc z góry uprzedzam.


 



 



Trzymajcie się ciepło w dość deszczowy dzień i niech moc będzie z Wami!
~Tiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz