poniedziałek, 25 lutego 2013

I Want Out!

Długo mnie tu nie było.

Bry!

Soul bawi się w stację meteorologiczną (z tymi meteorami to uważaj, bo jeszcze w łeb zarobisz jak ruskie... pierogi ofkors) i podaje mi, że po 10 marca mają być ponad 15 stopni na plusie temperatury. LIKE.

I Want Out ma się genialnie do odczuć, kiedy siedzę na matematyce. Sory memory, ja z matmy jestem tłumok. Ogólnie, moje odczucia kiedy siedzę w szkole i nie tylko (inspirowane pewnym kwejkowym obrazkiem):

Na lekcjach: I Want Out (Helloween)
W oczekiwaniu na koniec roku szkolnego: The Day That Never Comes (Metallica)
Słownictwo na przerwach: Asshole (Helloween)
Pierwsza klasa gimnazjum (ew. liceum): Childhood's End (Iron Maiden)
Powrót busem szkolnym do domu: The Dark Ride (Helloween)
Lekcja historii: Nabataea (Helloween), Alexander the Great, Rime of an Ancient Mariner (Iron Maiden), Powerslave
/ Pharao (Iron Maiden / Freedom Call)
Dzwonek po ostatniej godzinie: Freedom Call (Freedom Call), Eagle Fly Free (Helloween)
Lekcja religii: Church Breaks Down (Helloween)
Lekcja biologii: Ocean (Freedom Call), Nine Lives (Aerosmith)
Kiedy wstanę rano: Caught Somewhere in Time (Iron Maiden) *ew. biorąc z nazwy trasy Maidenów: Somewhere Back In Time*
Przekraczając linię ogrodzenia szkoły po końcu zajęć: (Satelite 15...) The Final Frontier (Iron Maiden)
Przerwa: Keep On Galloping (Korpiklaani)
Lekcja rosyjskiego: Vodka! (Korpiklaani)

Tyle na razie, może będzie ciąg dalszy.

Tak btw...
Oni mnie obserwują...! o.o
Lolz.

Dzisiaaaaj byłaby (podkreślam, BYŁABY) recenzja The Final Frontier / Crystal Empire / Somewhere in Time / Brave New World... ale mi się nie chce. Live in Sao Paulo raczej nie jest do recenzowania, bo co tu dużo mówić - genialniejsze nawet od oryginałów wykony 17 bodaj czy 16 pieśni Dyniogłowych. Ot taka krótka drama.

Bitwa z Bloody na holu o jej telefon - bezcenne. A wcześniej krótki dialog spowodowany tym, że razem z Blood śmiałyśmy się z Alexowej słabej pamięci i jej legendarnego już "Nie pamiętam":

Alex: Ale ty też kiedyś mówiłaś "Nie pamiętam, ale to możliwe".
Bloody: Kiedy?
Alex: Nie pamiętam!
Ja i Blood: LOL

Wybacz, Alex, ale to na prawdę jest zabawne... o^o

Poza tym, ja też wielu rzeczy nie pamiętam...

Chodzenie po klasie i rysowanie portretów na plastyce kolegom rulez. Nawet mi się za to bardzo nie dostało. A zawsze jakiś dobry uczynek, czyż nie?
Gape in awe at the burning sun
A tangled mesh, insane, divine
Near infinite mighty source
Of a day not bound to end

~Burning Sun, Helloween

A wyników z olimpiady z polskiego nadal nie ma. Swoją drogą ten II etap był zwalony do granic możliwości. Jak można dać z Wikipedii miniaturkę "Impresji..." Moneta, która w wyniku powiększania się rozpikselowała? Poza tym to przechodzi znów ludzkie pojęcie, że same zadania otwarte, dłuższa wypowiedź "Namaluj obraz słowami" z jakimiś chorymi kryteriami do spełnienia... Pomijam fakt beznadziejnego ustawienia ławek na sali gimnastycznej, między ławką z ZASUNIĘTYM krzesłem a następną za nim ławką było z 10-15 cm miejsca, jak wstawałam po napisaniu to uderzyłam o ławkę dziewczyny za mną, przypadkiem, bo zapomniałam o ciasnym szyku biurek. Maaasakra. No i II etap był 15 lutego... 10 dni minęło i cisza.

1 kwietnia (jeśli to nie żart pana Sammeta) nowa płyta Avantasii. Którą zresztą zamierzam nabyć. W końcu, jeśli było się tak perfidnym, żeby nie nabyć obydwu części The Metal Opera, to w takim razie moja prawdziwa przygoda z tą supergrupą zacznie się od tego.

No, to żegnam. Epickich tekstów Soula i Alex mogę na pożegnanie dorzucić. Ale tak to... Do zoubaczenia~

Ja: *widząc gapiącą się na mnie Alex* Ola co ty się tak na mnie patrzysz?
Alex: *gapiąc się jeszcze bardziej* CO?! Ja się na ciebie nie patrzę!

Słownik Przejęzyczeń Klawiaturowych autorstwa Soul, Tig & Klawiatury CO. przedstawiaaa:

- przedstaiwa
- sywowałam (rysowałam)
- Szyszadło, Szyszajnik (ciąg dalszy przezwisk Szyszki Gerstnera)
- zwaloa (zwalona)
- puiszcza (puszcza)
- piprusnn (piorun, kontynuacja pipruna)
- szufada
- orgar (ogar lub też nieogar)
- Derad (Dead, inaczej Per Yngvie Ohlin)
- gebius, begius, geius (nieudolne próby Soula na napisanie słowa genius)
- 78 Sinners (7 Sinners)
- muszisz

~Tiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz