poniedziałek, 31 grudnia 2012

Pan Sadzonka i Pan Strona...

... czyli Robert Plant, Jimmy Page i Led Zeppelin.

Bry państwu.

Na samą myśl o tym zespole przypomina się ból palców od uczenia się największego solo wszech czasów - Stairway To Heaven.

"To rock and not to roll".

Mądre słowa. A dzisiaj w 3-ech Wymiarach Gitary w Trójce AC/DC, Riverside, Iron Maiden, Led Zeppelin... Ładnie, ładnie!

Słownik przejęzyczeń klawiaturowych autorstwa Soul, Tiga & Klawiatury Company:
- "żadby"
- "Picyk" i "oicyk"
- "dżagodziabka"
- "szadka"
- "telepatria", "telepatoya", "telepatruja"
- "przyspisz"
- "zmok"
- "nie wyrzymam"

- "(... na koncert Pink Floyd)
na floidówów"
- "oststnie"
- "I am the yable"
- "smoa"

Etc., itp., itd., c.d.n.

Tak więc tego.

Depresyjne zakończenie Przygód Kawczych. Cóż... takie akurat mi do głowy przyszło.

Miałam się uczyć, ale słuchanie muzyki zagina czasoprzestrzeń i mi gdzieś uciekła godzina czy dwie, a potem powiedziałam sobie, że mam gdzieś i nie uczę się w Sylwestra, tylko maźnę dzisiaj 3-cią martwą naturę.

"Bełty smoka", "Brudne naczynia and nothing else matters".

Helloina. Czyli środek odurzający od którego jestem bardzo silnie uzależniona. Czekamy na nową płytę, czekamy niecierpliwie. Ale warto.

Iiiidę na razie bo wena pod łóżko chyba wlazła (ona jest gorsza od chochlika bo znacznie bardziej psotna i złośliwa) albo do szafy się schowała. Jeszcze dzisiaj napiszę. Zaiste.

A i tak przy okazji - Hepi Nju Jir czyli po naszemu ... i Szczęśliwego Nowego Roku.

2013? Szczęśliwa liczba moja. Hyhy.

~Tiga
P.S. - Dobre do zabawy Sylwestrowej:
Slash - One Last Thrill (feat. Myles Kennedy & The Conspirators)
Helloween - Dr. Stein (wersja z Unarmed, 2009), Perfect Gentleman, Future World (też z Unarmed)
Metallica - Whiskey in the Jar
Avenged Sevenfold - A Little Piece of Heaven, Bat Country, Beast and the Harlot
Iron Maiden - The Alchemist, The Pilgrim, Can I Play With Madness, 2 Minutes to Midnight
AC/DC - Highway to Hell, Shoot to Thrill, Stiff Upper Lip, Black Ice, Rock'n'Roll Train

Jestę, zniknę i wrócę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz